onsdag 9 mars 2016

Att vårpiffa gör en människa lycklig))


Goddagens.

Idag skiner solen och den där känslan när snö smälter...mmm...
Den är härlig den!

Igår piffade jag lite hemma.

Hängde upp ett av de vackra art photo printsen från Tove Frank på väggen i sovrummet, satte gammelrosa fjädrar i björkris i flodurnan...

Ja lite så enkelt.
(men lagom enligt mig)

Jag lade ut en liten film på instagram härifrån igår kväll...haha...ibland kan det vara kul att se rörliga bilder och inte "bara" foton.



Fjädrar, photo art, stråväska, plambladpall, snäckboll och klämma är allt från min butik och hittas i nätbutiken.
Bord, tråg och ljusstakar vintage.

Flodurnorna från Tine K har jag beställt hem nya sen länge och de skulle kommit nu framåt sommarkanten men senaste beskedet är att de just nu inte får fram fler utav dessa unika flodurnor, som plockas från floderna i Vietnam där de slängs som "skräp"!, så tyvärr är det på obestämd framtid jag får hem nya. Men min order ligger kvar så det är bara att vänta och hoppas.


Igår kväll bakade jag ett såååå himla gott bröd.

En kopp te och nybakt bröd det är vardagslyx en kväll i mars.

Ni ska så klart få receptet sen om ni är baksugna.

Alla i familjen kommenterade att det var väääldigt gott, bästa betyget.

På återseende och kram från mig.

1 kommentar:

UlricaA sa...

Älskar färgen på dom fjädrarna! så fina!