torsdag 31 mars 2016

Hinza väskorna.


Väska från Hinza i Green Plastic serien.

Dessa är ett klimatsmart val.
De består av så kallad grön plast gjord av den förnyelsebara råvaran sockerrör.

Finns i butiken i lila och vackra vinröd...


Sen har vi då fått påfyllning av fler färger i "vanliga" Hinza...
Som tex denna mörkgröna.
Det var ett tag sedan vi hade den hemma sist...

Vissa färger finns inte alla säsonger och vissa utgår för att ge plats åt andra.

Roligt med variation också.


En liten repris på exempel av färger av dessa bästa väskorna (i mitt tycke mest praktiska och jag kan inte vara utan dem helt enkelt)


På utflykt med min väska...
Här var en somrig härlig frukost i den sköna solen vid havet...







De finns även hemma i mint, grått, cerise, blå och rosa...
Tror det var alla...

Hej på er.

Intensiva dagar här...
Massvis att hinna med.
Då får blogg och nätbutik stå åt sidan, lite grann i alla fall.

Viktigast kommer först även om jag verkligen prioriterar att skriva här eftersom det är en del av butiken.

Idag har jag i alla fall uppdaterat med lite mer i nätbutiken.


Önskar er en fin dag!

1 kommentar:

Browneyedgirl sa...

Vilka härliga färgklickar till väskor :)