fredag 11 mars 2016

Jag kan känna den nu...


Våren!

Den är där på kvällen, den är där på morgonen, den finns i luften och i ljuset...
I fåglarnas kvitter, i vattnets blå spegling.

Den är bara så där självklar.
Och det gör mig så lycklig.


Hej på er.

Har ni också vårkänslor?
Jag kastar ett öga på mina snödroppar vid dörren när jag kommer och går på morgnar och kvällar och känner att det finns hopp.

Den är här nu.
Vårens första lycka.


Och ett annat vårtecken är sjalar!
Dessa härliga sjalar...
Som är så sköna och snygga att ha svepta om halsen när man lättar på jackan...
Eller bara ha att värma halsen när man har en tröja eller blus som är lite tunn och bar om halsen...


Våren jobbar på!
Keep it coming!


Sjal "Marja"


Största lyckan i själen är väl när våren gör sitt intåg...
Trycker undan vintern och bara tar för sig med mer och mer självklarhet för varje dag...

Funderar på att snart städa lite i uterummet...
Det börjar bli dags.


Sjal "Margit"




Blå som vattnet och himlen...
Sjal "Tanja"




Sjal "Karen", härligt och glatt rosa.
En vårkaramell!




Fina "Felice"


Nya sjalarna finns nu i nätbutiken.

Jag har också fyllt på med fjädrar och blå/vita porslinsägg som nu snart är slut, igen...
(sen tar jag nog inte hem fler om det ska hinnas innan påsk)


Mellohelg coming up.

Ska bli spännande så det är bara att ladda med god mat och massa mys!

Men först kör vi fredag.

Bästa sådan till er.

KRAM!

Inga kommentarer: