fredag 6 maj 2016

Som sommartider...


Virkade drömfångare. så där drömmigt fina tycker jag...


Hej Hopp!

Värmen fortsätter och det är bara så himla skönt...

Man njuter ju i fulla drag.
Fast att man jobbar så gör man det.
Jag menar allt blir ju ljusare, vackrare, gladare, mer inspirerande när solen strålar och himlen är blå.

Allt blir bara bättre helt enkelt tycker jag.

Igår mellan trädgårdsarbete, solstolen och vad som verkligen var "sommarens" första joggingrunda i hetta då jag även mötte årets första orm (usch), så fotade jag dessa nyhemkomna drömfångarna.



Tycker verkligen om den virkade mitten.
Superfina.

Hittas i nätbutiken.



Solig ledig dag igår, underbart.
Och premiär för bikini också.


Stjärnmagnolian blommar...
Ångrar nästan att jag klippte in den så mycket förra sommaren men den var bara för stor...
Det blir ju en yvig grön buske/träd senare under sommaren.

Har en rosa magnolia jag måste flytta också för det är verkligen här på baksidan en magnolia ska stå då det är här vi är mest och sitter och njuter...


Dynorna från Tine K hittar ni i min butik och de är precis lagom tjocka och supersköna och snygga, så klart! Matchar till grått och vitt så fint...


Happy fredag.

1 kommentar:

Meta sa...

Det är många lediga dagar nu så härligt och att vädret prickades in åxå.
Ha det gott resten av helgen
kram Meta