tisdag 7 juni 2016

Japanska lyktor







Hej i eftermiddagssolen som strålar!

Jag sitter här nu när jag ska försöka skriva och känner hur galet trött jag blev...gäsp...

Alltså det där med att sätta sig ner...
Det kan vara "farligt" för då blir man ofta trött.
Håller man igång är man pigg.
Så är det i alla fall för mig.

Så fort jag sätter mig i bilen börjar jag gäspa (psykologiskt?). eller som nu...när jag sätter mig vid datorn.

Får minsann ta tag i något uppiggande som inte innefattar att vara stilla.

Idag är annars en solig härlig dag och det är skolavslutningsvecka och hela den vackra fina sommaren ligger där och väntar.
Det känns alltid löftesrikt.
Lite spännande hemlighetsfullt och förhoppningsfullt som bara en sommar kan vara...

Idag har jag lagt in dessa läckra Japanska lyktorna till ljusslingor i nätbutiken.
Gillar små glada fina färgklickar.

Pionerna hade slagit ut idag i rabatten under körsbärsträdet och de har en så parfymaktig härlig doft som sprider sig i rummet...

Upp och hoppa var det nu här och på återseende!

Kram M

Inga kommentarer: