söndag 14 augusti 2016

Att ha haft den bästa av somrar...


Sensommar inspirerar till kransar eller vad säger ni..?

Vädret ger ju ingen lust till strandhäng direkt så istället börjar det bubbla av lust till att förnya, skapa, köpa in, och ta tag i den nya säsongen som ligger framför oss...

Jag börjar jobba som vanligt igen imorgon och jag har verkligen haft den bästa av somrar nånsin.

Det känns underbart att ta det med sig inför ett nytt år av jobb och utmaningar.

Ibland kan jag känna att det blir lite sorgligt att det är så långt till nästa gång...
Ja ni vet nästa sommar,
 nästa ledighet,
 nästa tid att bara få vara 
och få stressa ner och koppla av.
Jag hamnar lätt i en cirkel av stress då jobbet finns med en precis hela tiden.

Men nu är jag redo att ta tag i allt igen.
Laddad med massvis av sommar och kärlek!


En skön helg har det varit med restaurang besök, planka på Pios i Halmstad (fiskplankan var magisk!), bio Jason Bourne, svampplockning, elda i kaminerna, kransbindning, god mat och idag avslutar vi med lite kalas.


Fin söndag önskar jag er!

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så härligt!
Ja, det har onekligen varit en riktigt fin sommar i år :)
Å än finns det ju chans till värme och sol ett tag till :)
Ha en fin söndag!
Kram Anna

MårsArt sa...

Underbar krans och så fina bilder från ert bröllop. Jag hajade till när jag såg dina bröllopsskor. Undrar om det inte är likadana skor som jag målat på en tavla...? (Finns inlägg på min blogg). Sommarvädret har ju varit minst sagt omväxlande, men man får bevara minnet från dom soliga dagarna.
Agneta