fredag 9 september 2016

Populärt från Lo-ika!


Höstens populära nyheter från Lo-ika!

Hej där!

Puh...
Andas...

Det är mycket nu.
Jag tycker om att ha mycket att göra men stressar lätt upp mig...Ingen bra kombination,
Det händer så mycket kul nu och min tid vill inte räcka till och jag vill alltid så mycket att det är svårt att hejda sig själv,
Nåväl, nu är det fredag idag ju...tjoho...så himla himla skönt och något att se fram emot som en liten paus i alla måsten.

Igår kväll fotade vi vidare på Lo-ika nyheterna.

Dessa byxor har ju gjort succè på sociala medier och många kändisar som bär dem har väl kanske bidragit till det också.
Nu finns Byxa Havanna med guldknappar i brunt och svart hos oss i butiken, liksom de suuupersnygga kavaj/jackor/koftorna i samma serie.

Jag köpte även in basic t-shirtarna eftersom jag gillar den modellen och är ett basplagg i min garderob annars också.
Lep printet i brun/rosa är väldigt fin tycker jag.






 Svarta Havanna


Kavajen är lika snygg till jeans mm.
Ett dressat basplagg med fina detaljer som känns tidlöst men i uppdaterad version.

Jag gillar verkligen guldknapparna som det lilla extra på plaggen!







 En hög med smycken har också kommit hem.
Halsbandet ovan till vänster är super för det kan man även vira runt handleden som ett armband!
Jag har lite mera att jobba på där med att fota och lägga in men det fina Buddha halsbandet är en solklar favvo och finns i nätbutiken nu, liksom påfyllning av de populära armbanden...


Och så Ana långkoftorna...
I love!

Dagens kofta på mig idag!
Tycker den är superfin till både lång och kort kjol liksom till byxor.




Ana långkofta i grönt,
Fint med slitsarna...



Det var allt för mig nu.

Jag har lite lådor att packa upp, beställningar som ska skickas, blommor som ska köras, bindas...

Men jag har ett jobb jag älskar.
Mitt intresse och allt i ett!

Bästa fredagen till er nu och så ses vi!

Kramar!

Inga kommentarer: