torsdag 17 november 2016

Butiken


Mot ena väggen i butiken just nu...





Plockat fram mycket för advent har jag gjort denna veckan...
Lite varje dag och vissa dagar mera...

De fina stilrena servetterna med granar från Tine K Home är bara så snygga i advents och jultider...

Och så har vi fått hem dessa superfina amaryllis stöden från Eldgarden.
Perfekta att stötta dina amaryllis på lök med...



Den där stjärnan *8*, som jag skrivit om och visat innan...
Den är populär och troligtvis för att den känns lite ny och annorlunda...

Igår klädde jag en annan variant på den (tidigare har jag klätt dem med bara mossa), men nu testade jag med granris också och det blev hur bra som helst.


Jag håller på för fullt och pysslar i min verkstad idag och jag har verkligen fått slitna händer där efter men det får man på köpet av detta jobb.

Inga kontorshänder med andra ord, och speciellt inte i högsäsongs pysseltider.

Men roligt är det!

Fin torsdag!

1 kommentar:

Handplockat sa...

Bra jobbat
Massor med fint ;)