onsdag 16 november 2016

För mörka mysiga kvällar...


Har ni börjat köpa julklappar?
Jag har inte köpt en enda...
OMG!

Men barnen i vårt hus är ju inte längre så små och de önskar sig mest pengar (eller dyyyyra saker så då blir det ju inget pakethav längre), ganska skönt faktiskt.

Idag var det många som just sade att de handlade julklappar eller var ute och kikade för att inspireras och fundera på vad de skulle handla inför jul...


Vi fick hem dessa plädar från PB Home idag.
Väntat på dem sen Formex i augusti när jag gjorde höstens inköp.

Så snygga i sitt mörka grå och med toffsar i ändarna och 100% bomull.

En sån där pläd som är så snygg att ha lite "slarvigt" framme också...





Varma sockar, blommor, en filt och en ny spännande bok.
Novembermys!


Igår började jag alltså att läsa i denna...Den nya Kepler boken Kaninjägaren...
Det är en sådan bok jag verkligen sett fram emot.
Ni vet när man läser ut sista sidan i en bok som är så himla bra och så vet man att det troligtvis kommer en ny om ett år...för boken har slutat på ett sätt som gör att man förstår det och den man håller i sin hand har varit olidligt spännande....
Så man bara toklängtar efter en fortsättning...
Japp, det är inte dumt att längta efter.


En bok ska läsas uppkrupen i sängen enligt mig...


Pläden har jag lagt in i nätbutiken.

Fin kväll!

Inga kommentarer: