tisdag 1 november 2016

Frost och Snöflinga



Jag är så svag för dessa pappstjärnor...
Tycker de är bland de finaste som finns...

Idag fick vi hem två nya.

Snöflinga
och 
Frost.

For hem så fort jag bara hann för att fota dem...
De är verkligen magiskt vackra...







Visst är de drömmigt fina...


Hej Tisdag!

Hoppas ni mår bra så här novembers allra första dag.
Jag känner att jag har lite problem med den där vintertiden och sover som en stock lite extra dessa morgnar när det är höstlov och man inte behöver gå upp lika tidigt.
Jag tror jag är vintertrött redan...
Men det går upp och ner och frisk luft och motion får mig alltid att känna ny energi liksom härliga samtal och nya fina leveranser (hihi, pulshöjare!), till butiken.

Idag började jag dagen med mycket kaffe och en beställning av lite nya smycken som kan passa nu när det närmar sig festernas tider och julklappar och liknande,

Jag blev också så himla glad av att plocka upp dessa nya supervackra stjärnorna...
Som en bit av himlen i fönstret.
Som en snöflinga på riktigt i fönstret och en dröm om vintern...

Kram!

3 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Underbara :)
Har precis varit inne i din butik på nätet och beställt ljus manschetter. Skulle behövt 6 men du hade bara 4 kvar så dom fick det bli...
Ha en fin em/kväll.
Kram kram
Jessica

Ekenäsliv sa...

Så himla fina!
Tänk i slutet på september hade vi fortfarande sommarvärme och nu är det ett minne blott verkligen...
Längtar verkligen efter att få börja adventspynta lite :)
Kram Anna

Tulipa sa...

Tack för beställningen Jessica!
Fin kväll till dig med!

Kram Mariette

Ja visst lääängtar man efter att få tända alla adventsljus och pynta...
Det känns verkligen så att sommaren nyss var här och ändå så långt borta nu...

Kram Mariette