söndag 4 december 2016

En röd Femme Collection klänning och lite annat!



Idag känns det som att det är noll procent ljus.
Det är bara grått i en skala på alla dess nyanser, så innan det blev alltför mörkt så skyndade vi oss att ta kort på den här fina klänningen.
O & E har varit hos mormor och morfar och bakat pepparkakor och pepparkakshus och sovit över så när jag fick hem min "assistent" så hjälpte hon mig.
(tack Olivia!)

Den här klänningen visar jag i samarbete med Linda`s som bla säljer Femme Collection  vilket denna klänning är ifrån.

Linda`s hittar ni i Knäred och hon har öppet tisdagar mellan 15-19 eller enligt överenskommelse.
(hennes lokal ligger på Dalavägen snett mitt emot banken för er som kanske undrar...)


Så letar du efter en härlig klänning till jul och nyår kan jag verkligen rekommendera denna.
Så mjuk och skön att den knappt känns när man har den på.


Rött armband och röda örhänge är Pearls for Girls min butik (det svarta köpt i Italien)


Väldigt varm fin djup röd färg på klänningen tycker jag...



Annars har jag hunnit fixa lite hemma denna helgen men så klart långt ifrån så mycket som jag velat.
Tiden är den eviga motståndaren men man får vara nöjd med det man hinner, och absolut sluta jämföra sig med andra och vad de gör och presterar.


Blommor och stjärnor älskar jag!


De svarta snygga tavlorna i plåt är från Tine K, liksom spegelstjärnan.
Pappstjärnor House Doctor och förstoringsglas ljuslykta PB Home.


Nu ska jag ta tag i städning av en ovanvåning (roligare än så blir det inte!) men sen ska det adventsmysas med paketinslagning, och senare lite glögg, lussebullar och att tända det andra ljuset...
Har faktiskt väntat med det tills jag inte var ensam längre här i huset.
Jag har ju varit "all alone" ett dygn vilket händer en gång om året och då kan man uppskatta det men annars hade det blivit bra tomt....


Bästa söndagen till er!

(Inlägg med reklam)

Inga kommentarer: