lördag 4 mars 2017

Lite lördagstankar...


Hej vänner!

Jag är på G idag!
Två inlägg på en och samma dag minsann...
Jag fick sån energi av den där joggingrundan som jag först inte tänkte ta för det regnade småspik och jag kände mig frusen in under huden men jag vägrade att inte ge mig den där lördagspepp känslan och adrenalinkicken man får av en skön runda med bra musik och vädret, ja det vände under tiden i skogen...
Regnet blev till glittrande droppar som hängde från träden, björkarnas hängen sade att det är snart vår på riktigt och solen den kikade nästan fram där bakom de grå molnen.

Lycka!



Så jag bjuder på lite mer av mig själv här...haha...
För denna tröjan som vi fick häromdagen från Lo-ika, den är ju bara så snygg...
Eller hur?

Jag älskar leoprint,
Den har liksom lite attityd den här tröjan.






Och svart som alltid funkar.


Lite lördagsdans...

För jag känner mig bara glad och lycklig.

Visst har vi fått ställa in både bowling igår och middag idag som vi blev bortbjudna på för det blev som jag skrev igår sjukstuga men livet är rätt fint ändå...
Jag har sån inspiration efter många fina snälla ord denna veckan.

För det ska man verkligen veta att man får kämpa för sin butik, det är inget som är självklart och ibland är det jobbigt, men när man får beröm och godhet strösslat till sig så betyder det sååååå mycket.

Att ha skinn på näsan, att våga framhäva och lyfta sig själv, att ge sig själv cred för det man åstadkommit och gör och att visa vad man kan...
Att vara stolt över det man gör.

Det är så viktigt.

Ingen ger dig din plats.
Du måste ta den, 
och jag tycker att det bara blir mer och mer tydligt...
Det är bra att vara driven läser man överallt...
Jag skulle nog dessvärre (?) säga att jag mer är den ödmjuka typen.
Vassa armbågar sitter inte på mig, jag är sådan att jag gärna viker undan och ger plats åt andra istället.
Varför???
Men,
 jag jobbar på att vara jäkligt stolt över allt jag (ja vi, för vi är ett team!), åstadkommit.

Ibland är det bra att titta i backspegeln och se allt det där,
allt man gjort och hur man realiserat drömmar...
Då ser man ju tydligt hur bra man är om man skulle glömma eller tvivla...😊




Tack till Olivia som fick fota sin mamma igen...😊
Bästa assistenten.

En riktigt fin kväll önskar jag er.

Tröjorna hittar ni förstås i nätbutiken.


Och glöm inte bort hur bra just Du är!

Kramar Mariette

Inga kommentarer: