torsdag 20 april 2017

Blommor, möbler och nya projekt.


Blogga sent igår och "tidigt" idag då))
Lika bra att köra på nu när jag ändå lägger in lite mera nyheter i nätbutiken.

Jag har skrivit det innan och jag skriver det igen;

ÄLSKAR känslan av att möblera om och fixa det annorlunda.
Det gör jag som bekant just nu i butiken efter påsken och nedan ser ni ett fint litet nätt bord med marockanska knoppar som är så där stort att det lätt passar in!
Tycker det blev läckert med knopparna.

Och knoppar gör ju hur mycket som helst på en möbel.

Byrån på översta bilden fick guldfärgade glasknoppar och den hade ju fått ett helt annat uttryck med andra knoppar. Nu blev den lite "lyxig" och feminin.

Ni vet väl att vi säljer knoppar i butiken. Det finns alltid fler där än i nätbutiken då det är omöjligt att ha allt i webshopen.
Glasknopparna ovan finns även i silver.
(leverantör danska Madam Stoltz som har så mycket coola grejer)



Aaaahhh...doften av allium, det doftar sommar och skolavslutningstider...
(nu är vi inte där ännu, men dofter kan verkligen ta en till en tid som är när som helst, visst är det häftigt!)


Bevattningskulorna är nu inlagda i nätbutiken.

Liksom dessa lyktorna som är så där skulpturalt fina och blir magiska när de tänds...



Efter påsk är det alltid ett abrupt slut med tulpanerna som vi ju frossat i så länge nu...
Istället börjar pionerna komma...visst är det härligt!
Har beställt det till idag.😊

Hoppas kunna komma iväg för att hämta en inramning idag och så har jag beställt ett nytt bord...💙😄
Spännande...

Kram och fin torsdag!

Inga kommentarer: