onsdag 5 april 2017

Nya sommarfavoriter


Som sommar...
En dag här och där så blinkar det till och man blir helt paff av hur varmt det kan vara...

Galet. Men bara att tacka och ta emot.

Vi fick ju härliga sommarleverenser igår och och från Lo-ika kom dessa ljuvliga blusarna som jag nu lagt in i nätbutiken.

Denna vita blus är en riktigt sommarfräsch historia med lite romantisk söt stil med de fina armarna och lystern i blusen är underbar...den blänker så fint...

Vita blusar älskar jag))😊



Fint när det blir lite transparent på armarna.
Under blusen sitter en "extra armlös tröja" så den inte blir genomskinlig och vilket gör den väldigt mjuk och skön att ha på sig.






Vi packade också upp Emi rosa fjäril.
En tunika som är lika snygg på stranden ovanpå bikinin som att bära till byxor eller kjol och antingen ha den hängande löst eller stoppa ner den lite "slarvigt" casual som är så snyggt...







Nu ska jag klicka hem min favoritparfym som börjar ta slut, och det kan man ju inte vara utan.

Alltså jösses så bra det är med den där nätshoppingen! Jag hade aldrig hunnit köpa det jag behöver lika lätt annars, det är ju inte så lätt att smita inom en butik när man bor på landet...😉

Vi fick även påfyllning på en sjal igår som sålde slut direkt vi fick hem den sist, nämligen denna...


179:- kostar sjalarna så det är verkligen ett kanonpris.


Ha en bra dag.
Kram Mariette

Inga kommentarer: