måndag 10 april 2017

Påskens öppettider i butiken


Måndag och det blåser som tusan...
När jag sitter här på mitt lilla kontor så låter det som att taket ska lyfta!
Jag tänker på hur underbart skönt, alldeles vindstilla och med en behaglig sol som eftermiddagen igår bjöd på och hoppas innerligt på lite sådant väder inför påsken.


Dessa fina krukorna kommer från en av våra danska leverantörer, B Green.
Jag har liknande hemma som jag ärvt av mormor eller farmor, minns ej vilket, så att de tillverkar klassiska fina tidlösa krukor är det inget snack om!
Dessa är dock bättre än de gamla eftersom de har hål i botten, det har inte de gamla så det gäller att det inte blir för surt med för mycket regnvatten ståendes. Då blir inte blommorna glada.



Våra öppettider i påsk är;

Skärtorsdag; 9,30-17,30

Långfredag 11-13

Påskafton 9,30-13

Påskdagen och Annandag påsk stängt


Välkomna!

Inga kommentarer: