onsdag 14 juni 2017

En dagens och "pretty in pink" möbler!


Hej fina!

Har precis tagit emot jordgubbsleveransen och ska blogga lite här innan jag måste ta tag i dagens grejer.

Men alltså hänger ni med hur sommaren rasar på?
Jag kan inte fatta att det är midsommar nästa vecka.
Men så är det ju.

Vi är mitt i allt det gröna blommande och även om sommarvärmen saknas så ÄR det ju sommar.
Man skulle vilja stoppa detta i en liten ask för att plocka fram kalla vinterdagar när det känns som en evighet till att det ska blomstra igen eller hur...😊


Idag har vi fri frakt på kläder, smycken och sjalar.

Jag har på bilderna den svarta långkoftan Ana som är så bra till både, kjol, byxor och klänning.
Sååå anpassningsbar!


Det närmar sig Knäreds Dagen också och den är i år lördagen den 1 juli.
Då har vi som vanligt kaffeservering och förhoppningsvis kan man sitta här ute på gården bland blommorna!

Jag måste faktiskt börja baka till det redan nästa vecka för det kör ihop sig med en annan grej jag bokat in "Knäreds veckan", puh...
Roligt, men småstressigt att hinna ro allt i land.


Ni vet väl hur mycket fina gamla grejer vi har ute på gården..?!

Just denna schäslongen ovan tror jag inte jag har hjärta att sälja faktiskt...
Eventuellt ska den få flytta in på Olivias nya rum...

Men denna superfina stol...den måste jag nog släppa...
Haha...Får inte plats med den hemma...





För att ta del av erbjudandet Fri frakt på kläder, smycken och sjalar (kan ej kombineras med köp av andra varor), så väljer du Hämta hos Tulipa när du kommer till kassan så går frakten in på 0:-

Gäller idag onsdag 14 juni.

Kram

Inga kommentarer: