tisdag 15 augusti 2017

Krans, trädgård och lite nytt antikt.


En sensommardag blev det idag.
Jag tror inte det varit så här varmt på flera veckor...

Fjärilarna flyger som galna mellan blommorna och verkar inte heller tro sin lycka...
Och jag funderar på vart de varit alla andra dagar i sommar...😉


En leverantör som är väldigt omtyckt hos oss med sina fina trädgårds saker är Eldgarden.

Idag fyllde jag min kopparkrans med höstvackert.
Hur lätt som helst och roliga att variera.

(mot vintern blir det mera kottar, mossa, granris...bara fantasin som sätter gränser)


Nu när sommaren officiellt är över i almanackan vad gäller semesterdagar och liknande så röjer jag för fullt i butiken.

Ett fint gammalt hörnskåp kom på plats idag och där i ställde jag de fina korten från Tove Frank.


Skåpet!


Igår kväll bar jag runt lite på mina krukor i trädgården.
Gissa om den stora urnan med olivträdet var tungt...?!

Men skam den som ger sig))!


Mina jätteverbenor som jag planterat i en korg vill bara blåsa omkull denna sommar så nu satte jag dem i en extra korg!


Lykta Tine K.


Hoppas ni hunnit njuta av solen idag.

Kram M

Inga kommentarer: