lördag 23 september 2017

Addera värme.

 
Höstmys i Bolagsvillan...
 
Hej på er.
 
Nu har jag jobbat, handlat, joggat och sen jobbar jag lite till innan jag klappar hop datorn för idag.
Jag vara bara tvungen att fota dessa nyheter som kommit från PB Home...
 
Sååå fina alltså.
Så varma vackra att se på.
 
Det är inte klokt vad lite kuddar och mässingsdetaljer kan addera värme till ett rum.

 
Det mesta hemma hos oss kommer så klart från min butik, det blir ju så.
Sidobord Tine K Home och filt Olsson & Jensen.
Soffa Howard Mio möbler.
 
 


På måndag får vi hem nya rumsgranar till butiken.
Denna jag har här är en som överlevt sen förra året. Inte fel alls men nu vill jag ha nya till butiken...
Ja alltså denna tid på året är så rolig med allt mysigt fint som kommer som gör hösten levande skimrande vacker och inte bara mörk och kall.
 
 
Hur fin...
Kan ju även funka som adventsljusstake...
Eller vad tycker ni..?
 
Jag har lagt in nyheterna i nätbutiken.
 
 
Jag har så mycket jag vill hinna med denna helg men framför allt ska jag försöka få klart målningen i garderoben.
Sen blir det lite bakning (så klart, äppelpaj ska det bli), tvätt och röj som måste ordnas med...
Utemöbler ska bäras in och så har jag lite planer på sånt som ska testas för butiken.
 
 
Och här vid dessa väldoftande liljor vid köksbordet sitter jag nu...
 
Snart dags att fixa ihop kvällsmaten så nu ska jag sätta fart med annat innan kvällen är ett faktum.
Ikväll blir det kyckling inlindad i bacon, en god sås så klart och potatis i ugnen.
 
Igår kväll satt jag ensam och tyckte synd om mig själv med en fläskläpp (ni anar inte så dumt det kan bli när man ska skynda sig...haha, ja inte kul egentligen...men jag är glad att ingen tand lossnade helt enkelt!)så jag tror att denna kväll kan inte bli annat än bättre, mannen ska i alla fall inte behöva vara borta hela kvällen idag.
 
Trevlig lördag.
Kram Mariette


Inga kommentarer: