onsdag 18 oktober 2017

Mystid, ny favoritdoft och stjärnor.


Mina skyltfönster till butiken finns ju numera inte bara i min butik.
Nätbutiken är ett skyltfönster, andra skyltfönster är sociala medier såsom blogg, instagram och facebook.

I de digitala skyltfönstren finns nu sånt som rör advent.
Vill man ha detta om man kommer till butiken så får man fråga efter det då det inte kommit fram där ännu.
(jo något visserligen men det mesta finns bakom kulisserna)


Igår hade jag en mysig förmiddag med en vän.

Vardagslyx!


Vi gick på stan och kikade, inspirerades, fnissade och prasslade med lite spännande påsar.

Jag fick bla med mig hem en ny doft från Rituals.
Åh vad jag älskar den!
Känns så varm och mjuk och omfamnande och lite lagom kryddig.

Och om ni undrar vad den heter så är det VICTOIRE  D`AMBRE och är en höstnyhet.

Både jag och min kompis tyckte denna doft var underbar och vi unnade oss något från den serien bägge två medan vi sippade på det goda chai tèet som bjöds där inne...

Superfin butik!



Medan jag gick på stan denna förmiddag så kom det nya varor till butiken såsom denna fina pappstjärna Snowflake,
Gammeldags genuin julkänsla får jag när jag ser såna här...Lite som pappstjärnor man satt och klippte ut när man var liten...

Kuddarna ovan är grå Tine K Home kudde och vit från PB Home.


Stjärnor av alla de slag gillar jag.
Här en pappstjärne girlang från House Doctor i vitt.


 Och supersnygg stor stjärna att ställa i all sin enkelhet på ett bord eller fönster!





Nyheterna hittas förstås i nätbutiken.

Kram från mig.

Inga kommentarer: