lördag 9 december 2017

Fler granar och finaste dukarna!


Jag lyssnar på julmusik och ska snart pyssla lite här hemma.
Mörkret har fallit och jag har precis hunnit med en joggingrunda i skogen. Det var så blött och geggigt på vissa ställen så jag höll på att ramla, det är verkligen inga nya gympadojjor man tar på sig när man ska ut i lera och sur blöt mark.

Sen kom det snöblandat från himlen och det kändes lite vintermysigt när det vita började lägga sig över marken...


Mina fina örhängen hittar ni i nätbutiken.
Passar lika bra till vardag som fest och har härliga fina stenar...

Vi får frågan om vi fortfarande säljer dessa granar och det gör vi.
Ännu så länge!

Idag har jag gjort upp ett gäng igen så nu finns det några stycken.



Jag gjorde också en gran i kruka med rosett.
Det måste ju inte vara betongfot eller hur?


Röda rosetter är härligt tycker jag!
Varmt och vackert!

Och så hade jag en medhjälpare...



Nova och jag bland granarna.

När jag började lägga ut dessa granbilder på instagram så blev det succè får man lugnt säga...
Räknaren på följare hängde liksom inte med när jag startade upp insta på morgonen...
haha....Ja lite roligt för det är man ju inte van vid att det kom såååå många nya följare på en dag.
Man vet verkligen aldrig vad som blir en succè förrän det inträffar.
😊


Just nu är det pepparkaksbak som gäller hos mormor och morfar bakom denna svarta dörren.

Och jag, jag ska städa lite innan det ska skickas beställningar och annat (jobbet syftar jag på om någon tror det är en massa nätshoppande här nu..😉, vilket ju inte heller är fel. Måste få fatt i några fler paket faktiskt..)


Sen ska jag slänga mig framför Så mycket bättre.
Jag behöver verkligen en break.
Andas och försöka bara var.

Galet stressigt sista tiden.

Man orkar till en viss gräns sen känns det på många olika sätt...


Eldar lite på första adventsljuset här ikväll så det hinner brinna lite innan nummer två tänds imorgon.

Jag unnar mig också en vacker bukett denna helg när jag ska vara hemma.

Imorgon ska jag bla fota mera åt nätbutiken.

På dessa bilder ser ni den sagolikt fina guldiga duken från Chamois...

Och här nedan är den röda som jag hann fota på jobbet igår.
Finns i två längder.

Mer info i nätbutiken.

Jag har en röd Chamois duk som jag använder året runt.
Rött är definitivt ursnyggt på sommaren och känns fräscht till bär och blommor och också till hösten...till rönnbär, löv osv...

Ja året runt helt enkelt.




Hoppas ni har en fin lördag.

Kram M

Inga kommentarer: