torsdag 8 mars 2018

Finaste väggdekorationen.


Den här är bara helt ljuvlig...

Svanen att sätta på väggen!
Drömfin helt enkelt!


Hej torsdag.

Jag är snurrig på dagarna för schemat över hur vi brukar ha det stämmer inte så det där med att gå på rutin funkar inte denna vecka utan man får helt enkelt tänka till vad det är för dag.
Men att det redan är torsdag känns lite konstigt.
Dock skönt, för jag vill bara att detta som drog in från Sibirien för "länge sen" nu ska vara över.

Vintern ställer till med strul.
Så är det.
Och idag singlar snön tjock och massvis av ny snö bygger på.

Måtte denna vinter snart vara slut så vårkänslorna kan komma igen som en injektion av kraft och inspiration.



Idag ska se jag se om jag kan bli färdig att avfrosta frysen (nej vi har ingen självavfrostande), jag tänker jag måste komma till skott att göra det nu när vintern håller i sig.


Både vägglampetten till ljus och svanen finns i nätbutiken.


Dags att snitta lite blommor och plocka upp fler fjädrar.

😊
Vinter hej från mig!

Inga kommentarer: